GÖLBAŞINDA TEMEL EĞİTİM KURSU SONA ERDİ

TEMEL EĞİTİM KURSU SONA ERDİ

İlçemiz emrine yeni atanan kadrolu öğretmenler ve diğer personel ve 657 sayılı devlet memurları kanunu 4-B maddesi kapsamında istihdam edilen sözleşmeli öğretmenler ile halen görevde olup , herhangi bir nedenle temel eğitim kursuna katılmayanlara yönelik olarak ilçemiz Yavuz İlköğretim Okulunda 20 Arallık 2008 de başlayan  temel eğitim kursu sona erdi.

Kursiyerlere Adıyaman İl Milli Eğitim müdürlüğümüzde Görevli İlköğretim Müfettişimiz Muharrem GEÇECİ,  İlçe Milli Eğitim Şube  Müdürümüz Mehmet ÇELİK, Şube Müdürümüz Mehmet KÖSELER, Gölbaşı Lisesi Müdür Baş Yardımcısı Mehmet ÇÜRÜK, Yavuz İlköğretim Okulu Müdürü Ali KAYA, Gazi İlköğretim Okulu Müdürü Sayım BAŞIAÇIK katıldı.  Kurs sonucunda  sınav yapılarak sona erdi. Kurs Sonucunda yapılan sınavda başarılı olan adaylara kurs belgesi verildi.

Gazete Gölbaşı Gölbaşı Haber Gölbaşı Haberleri Adıyaman Gölbaşı Gölbaşı

Gazete Gölbaşı Gölbaşı Haber Gölbaşı Haberleri Adıyaman Gölbaşı Gölbaşı


.jpg” width=”400″ height=”300″>

Yorum bırakın