Gölbaşı’ndan Türkiye 62.si

Valisi Ramazan Sodan, İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Alaköse ile birlikte Öğrenci Seçme Sınavı (ÖSS) Adıyaman birincileri Ergül Tezdurdu,

VALİ RAMAZAN SODAN ÖSS VE SBS BİRİNCİLERİ

İLE KAHVALTIDA BİRARAYA GELDİ.

Adıyaman Valisi Ramazan Sodan, İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Alaköse ile birlikte Öğrenci Seçme Sınavı (ÖSS) Adıyaman birincileri Ergül Tezdurdu, Yaşar Kapıcı, Sait Tapan, Gülşah Turhan ve Seviye Belirleme Sınavı (SBS) Adıyaman birincisi Sevtap Karaaslan ve öğrencilerin aileleri ile Adıyaman Öğretmenevinde Sabah kahvaltısında bir araya geldi.

ÖSS ve SBS birincileri ile gurur duyduğunu belirten Adıyaman Valisi Ramazan Sodan; Öncelikle onları yetiştiren ailelerine ve büyük bir fedakarlık gösteren öğretmenlerine teşekkür etti. Vali Sodan, ÖSS ve SBS birincilerini çeyrek altınla ödüllendirdi.

2008-2009 yılı Milli Eğitim yatırımlarının da değerlendirildiği kahvaltılı toplantıda konuşan Adıyaman Valisi Ramazan Sodan; Göreve geldiği günden bugüne kadar eğitim hizmetlerine çok değer ve önem verdiklerini belirterek, 2008 yılında 3,5 Milyon ödeneği bulunan İl Milli Eğitimin Müdürlüğü bütçesi, ilimiz Milletvekilleri ile birlikte Milli Eğitim Bakanımızla görüşerek 8 Milyon TL’lik ek ödenek sağladık. 2008 yılında toplam 112 derslikli 13 İlköğretim okulu tamamlanarak eğitim öğretime açıldı dedi.

Vali Sodan; 2008 yılında Ortaöğretimde 56 dersliği olan 4 lisenin tamamlanarak eğitime kazandırıldığını belirterek; okul öncesinde Çelikhan İlçesinde 3 derslikli Anaokulunun tamamlandığını ve toplam 580 kapasiteli 4 Pansiyonun bitirilerek faaliyete geçtiğini kaydetti. 2009 yılında ise 181 derslikli 11 İlköğretim Okulu ile 216 derslikli 13 Lise inşaatının devam ettiğini belirten Adıyaman Valisi Ramazan Sodan; 2009 yılında 1270 kapasiteli pansiyon tamamlanarak hizmete girecektir. Okul öncesinde 2009 yılı rekor yılımız olacaktır. Toplam 45 derslikli 13 Anaokulu yapıyoruz dedi.

Adıyaman Valisi Ramazan Sodan, Adıyaman’da ideal olan 30 kişilik sınıfları sağlamak amacıyla Milli Eğitim Müdürlüğü ile Adıyaman’da “ Kendi Okulunu Yap” Kampanyasını başlatacaklarını ve bu çerçevede TGRT Televizyonu ile bir anlaşma sağladıklarını belirterek, “ Kendi Okulunu Yap” kampanyası ile hayırseverlerden sağlayacağımız desteklerle ilimizdeki eğitim çıtasını daha da üst seviyelere çıkartacağız. Daha önceki yıllarda ilimiz ÖSS başarı sıralamasında 65 sırada iken, bu sene 38 ve 42. sıraya yerleşmiştir dedi.

Yorum bırakın